liiiinisen

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Lina Kryhl - 9 februari 2012 16:14

Nu var de längesen jag skrev igen, men känner att jag inte haft tid :)

har spenderat den senaste veckan med Nils!<3

jag är helt fast, kan man säga!!

allt känns så himla bra för en gångsskull :)

trivs med allt nu!


så denna veckan och helgen har ja varit med honom, roy hans flickvän, vi var bland annat i Åhus och bowlade, riktigt

trevligt =)

även träffat Jenny och Liam och de var ettagsen känns de som.

även annat kniskingefolk, passa på nu när ja är i knislinge och inte jobbat!


imorgon är de fredag, då åker jag och memme till ikea=)

ska bli skoj. ska handla lite små saker :)


är hemma hos mor nu, ska äta mat sen ska jag åka tillbaks till knislinge igen=)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards