liiiinisen

Alla inlägg under september 2011

Av Lina Kryhl - 29 september 2011 18:20

''Att mista den som man tycker om är som att dö, Fast döden har ett slut''


Just nu känner jag mig riktigt deprimerad, på riktigt!

Har ett STORT hål i mitt hjärta, det är som att jag inte kan andas.

Jag har aldrig hatat mig själv så mycket i hela mitt liv som jag hatar mig själv just nu..

Svartsjuka & Alkoholen förstör mycket.

Jag hade gjort allt då menar ja ALLT för att kunda skruva tillbaks tiden till den Fredagen, o gjort allt de där annerlunda. Då hade allt varit bra nu, & jag hade varit gladare än nånsin ....

Men så dum i huvudet som jag är så är jag efterklok......


Det sms jag fick innan, tog knäcken på mig.



Allt jag önskar just nu är att du bara ska ångra dig o tänka till en gång till, o ta åt av vad det var jag skrev, FÖR JA MENAR DE!


Hade gjort vad som heslst just nu...

Alla gör vi misstag, visst?!


Men tyvär finns det inget jag kan göra nu :(


Allt går bara åt helevete i mitt liv, PRECIS ALLLLT!


Nu när jag för en gångsskull har kommit rätt, kändes det som, var glad jämt..

men de sabbade ja lika snabbt igen...

suck.......


Kommer inte glömma dig vad som, kommer bara att hoppas varje dag att du ska ge mig en ny chans, det är de jag vill!

Av Lina Kryhl - 28 september 2011 22:15

Vet igentligen inte vad jag ska skriva, känns inte som det händer så

värst mycket i mitt liv nu.

Är typ aldrig glad längre.

Får jag det jag vill nu.... Då ska ni få se på glad, ÖVER GLAD!


Varit på Glimåkra skolan idag o hälsat på din fina!

var trevligt, saknar lite att gå där, trivdes riktigt bra!

Även haft min syster Natta på besök...


Imorgon ska jag till skolan för att avsluta mig där :/ vilket inte känns så kul.

men tyvär så måste jag ..... suuck.


Sen ska jag även passa min fina syster my, som även blir natti-gäst hos oss, för mamma ska jobba.. 

så blir bus imorgon också med min skatt! :)<3


Ny bra låt jag fick höra idag, den fastnar:

http://www.youtube.com/watch?v=a2RA0vsZXf8


Just a Dream

Av Lina Kryhl - 26 september 2011 17:11

Ny vecka igen...


Dagen har jag spenderat med min familj, varit hemma hos mormor och

firat henne, som fyller 59 imorgon!

efter det var vi hemma hos Åsa i Hanaskog o traggade o sånt :)

resten av dagen blir de bara säng-häng :P

vilket liv jag har nu när ja inte jobbar då?

tråååååååkigt!!! och väldigt drygt, jag vill jobba,jobba,jobba!


Helgen har varit både bra o dålig!

Fredagen var väldigt mysig med bio o middag o så.

men i mitt huvud fanns bara en sak..

lördagen på dagen o mot kvällen, var underbar!

går inte in mer än så!

men sen efter de kom dom där jobbiga tankarna igen.. :s



men sen åkte jag hem till Jennie, åt tacos,snacka, drack ett glas vin o hade mysigt! :)<3


På onsdag är de tänkt att jag ska till glimåkra skolan och hälsa på mina saknade vänner där:) ska bli kul!

<3


   

Av Lina Kryhl - 23 september 2011 16:10

Fredag idag!

Lina ska vara nykter, hela helgen lång faktist!


Om 2 timmar bär de av in till stan Med Malin & Jenny. vi ska äta ute och sen kolla på bio, på friends with benefit :) så de ska bli mys! behöver lite tid med mina flickor, försöka få tankarna på annat.

men vad ja än gör så är tankarna på dig. :/

ajaja...


Imorgon ska ja o jennie ha massa mys hemma hos henne äta gott, dricka nått glas vin bara o snacka o så får vi se va som mer händer =) var längesen man var med jennie själv :)


hatar dock snackat som går nu :s

inte sant för 5 öre....


jag giller en person, då ligger ja inte med andra. 

vill inte sabba de mer..

för Tycker om EN person.

men folk i denna komunen kan ju börja skaffa ett eget jävla liv tycker ja...

bara för man sover över måste man ha sex tydligen!!!!!!

Av Lina Kryhl - 19 september 2011 16:02

Kan ju börja detta inlägg med o förklara för mig själv hur jävla dum i huvudet jag är. som gör samma misstag en andra fylla i rad....

har bestämt mig num får jag en andra chans ska ja LÄGGA ner med ALKOHOLEN!

den bara förstör......

ska dra ner vääääldans massa på den skiten.

sabbat allt de bra, har jag gjort!

som jag sa till dig ägnar ja hellre tiden att allt ska bli bra o på annat...

de enda jag vill just nu är att få en sista chans att bevisa att jag KAN!

det är allt jag vill..

är inte alls mig själv nu. helt jävla nere..........


Måndag är det igen..

och vi har precis storstädat här hemma som bara den.

nu är de fint igen, hoppas de förblir de några dagar också!:)

ska också tvätta ikväll. och så kommer marie också, ska käka middag o så!


Igår kväll kom min lilla mysen hit:) sov hos mig o malin, massa mys var de!


imorgon blir de att åka till Hanaskog till faster o hälsa på o äta tacos :) gottis!




ångeeeeeeeeest!

Av Lina Kryhl - 14 september 2011 14:24

hejsan hoppsan..


Onsdag idag, o ja har blivit inkallad på jobb 16-21:00.. äntligen säger ja, dåligt med jobb denna månaden :S hoppas på att de ändrar sig snart.


denna veckan har varit wuunderfool änsålänge.

varit med J lite grann varje dag sen i söndags! :)

var även hos emelie igår o käka pizza o sånt får passa på innan vi ska börja banta ;D höhö.. 

kommer sakna pizza. haha så gött.. men man får unna sig IBLAND faktist, annars klarar ja de aldrig...


vill även passa på att gratta Natta & Kent till söta sonen Lukas som kom igår morse=) se om man kan titta inom där en dag nästa vecka o säg hej till bebis=)


nu är de snart helg igen. 

vet inte om ja ska till jeppes på fredag?!?!?! 

ja hoppas ja får jobba hela helgen hellre.


ja de va väl va ja hade o berätta om, inget intressant kanske haha!

men nu ska ja snart bege mig till bussen mot jobbet =)

ha d fint alla söta


 

Av Lina Kryhl - 11 september 2011 22:26

Söndag kväll, Och Lina är heelt slut!

varit en hård helg faktist!


Fredagen var jag och tjejerna plus andreas o niten på biljard, där vi också träffa Jimmie o hans vänner..

blev inte så bra slut på den kvällen, jag fick i mig för mycket alkohol....

Lördagen spenderade jag med Emelie,niten och marcus på en ''roadtrip'' sen hade emelie o ja mys. sen kom stoffe o hans vän. massa snack och film. även fulla Jonas o mongot mattias kom o traggade med mig en runda, eller två runder:) 


blev en lång natt kom inte i säng förens halv 5 på morgonen, därför man är sleten idag...


spenderat dagen idag också med emelie, sedan hämtade Jimmie mig, så har vi åkt motorcykel sen checkat film! :)


nu är det dags för mig att slänga mig i sängen innan ja däckar här.-


måste hitta nån som kör mig till hässleholm imorgon, gör ja inte de så är de illa :S


godnatt, puss från en glad Lina :D


Av Lina Kryhl - 9 september 2011 12:28

Goddag!


Äntligen har vi fredag här!

legat vaken sedan 8 imorse, så är lite trött, men ändå pigg o glad!:D

för ska bege mig till emelie sen, förfesta där eller hos soophie:D

sen vidare in till biljard med mina flickor + kanske matte :P

så hoppas på en kanon kväll, ikväll :D


imorgon blir de nog med en bra kväll ( i hoope) :)

ska på inflyttnings fest hos Kena då i hässleholm :)


ha en bra helg alla =)


   

Ovido - Quiz & Flashcards