liiiinisen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina Kryhl - 31 augusti 2011 18:20

- 4 frågor om förhållande

Är du singel? – Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – yes i do!

Hur många har du varit riktigt kär i? – 3
Är du kär just nu? – Mjo, känslor kvar för ett, som aldrig kommer försvinna!



- Tio frågor om dig själv

Namn? – Lina 
När fyller du år – 17 Oktober
Några piercingar? – Navlen,Tunga & Läpp
Vad har du på dig just nu? – Underkläder, Leggins,En tunika
Vilken årstid är bäst? – Sommaren :) men också vintern, den är mysig!:)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Sovmorgon, så man vaknar pigg:) helst med den man tycker om. o sen en god frukost :P
Vad tycker du mest om hos dig själv? – Vet inte? min humor kanske:P
Vad är du bra på? – detta kan ju ens vänner svara på;Pannars säger ja inget.

Vem älskar du mest på denna jorden – familjen och vännerna
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – tillsammans med någon såklart.


- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? – Malin
Vem är den roligaste av dina vänner? – oj de finns många riktigt roliga, svarar dom i bromölla :P
Vem är snyggast av dina vänner? – mina tjejer!:) o sen finns de ju en riktigt snygging.... J! ;P
Vem är mest partyprisse? – Emelie
Vem är den du helst har filmkväll med? – Malin 
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – Emelie...tror ja:P



- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? – Mamma & Natalie
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – Med mamma ja. Pappa nej!
Vem är farligast i din familj? – Potnus & Lucas haha
Vem ser roligast ut i din familj? – ?
Vem är coolast? – My ;) men ska man se de på ett annar sätt kommer cornelia o my bli riktigt bitches ;)
Har ni något husdjur? – Pappa har katter:P
Mest gemensamt med? – Natalie
Underhållningen? – de är väl underhållning i alla när dom vill! haha
Sover du oftast med? – av dom i familjen är de nog Lucas
Roligaste kvällen med familjen? – de kommer ja ej på nu:P



10 frågor om idag


Vad har du gjort? – varit hos grannen, kelat bebis,varit i affären,på pizzan o käkat,diskat,duschat o pluggat
Vad ska du göra ? – tvätta o kolla film:P
Har du gjort något dåligt idag? – ätit pizza
Vad har du ätit idag ? frukost o pizza
Har du duschat idag? – Ja
Är du trött nu? – nej
Vad händer i morgon? – skolan,plugga kanske umgås med F.
Går du i skolan? – jaaa
Har du varit i skolan idag? – nej ledig



ANNAT

Hur mår du just nu? – Bra, men ändå inte?
Har du piercat dig? – Jaa
Är du hungrig nu? – Nej
Vad är klockan nu just nu? – 118:40
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Fb, o min blogg ;P



TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? – Freddi
Vem ringde du senast? –  Malin
Vem sms:a till dig senast? – Mamma
Vem sms:a du till senast? – Mamma



ÖVRIGT

Gillar du punk? – nee
Har du sminkat dig idag? – LITE! :)



MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? – Ja
Vilket är ditt favoritband/artist? – usch den va svår, lyssnar på allt typ, (bra;)
Vad gillar du för musik? – allt utan skrik musik o opra typ



KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? – Ja
Har du fler än 3 jeans? – Ja
Har du fler än 5 tröjor ? – Ja



 SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? – Ja
Använder du wax? – Nej
Använder du ögonskugga? – typ på fester o så mest
Använder du kajal? –  ja
Använder du hårspray? – Ja
Använder du volymspray? – nej
Använder du mousse? – Sällan
Använder du deodorant? – ja
Använder du skinspray? – nej
Använder du parfym? – Ja
Använder du läppglans/läppstift? – Läppsyl & läppglans
Använder du brunkräm? – ja ibland
Använder du rouge? – Ibland
Uppsatt hår eller hängande? – både och, men mest nere
Plattar/lockar du håret varje dag? – ja plattar :P
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – haha nej?



KÄRLEK

Är du kär just nu? – KÄNSLOR kvar från ett ex....
Har du kysst någon idag? – nej, men skulle kunna gjort ! haha
Har du ett förhållande? – Nej
Är du romantisk? – Ja kan va ;) så ja.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Förhållande 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – ja, när ja va LITEN;) haha
Vem sov du senast bredvid? – F
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som en vän? – F
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – dom va 18 o 19 när dom fick mig allafall
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – Nooo!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – aldrig!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – badboys tyvär.



här va lite om mig!:P

Av Lina Kryhl - 30 augusti 2011 19:14

Jag vet inte varför jag gör detta mot mig själv igentligen!

ja gör så att jag själv mår dåligt!

men dessa 3 dagar har varit underbara, trivs i ditt sällskap och allt känns så bra igen, du kan vara så himla underbar!

dom orden du sa till mig igår!<3


men sen vet jag inte om det håller, det måste jobbas mycket.

vi har nog besviat tillräckligt att vi på nått sätt inte kan va utan varandra, men ska de va vi 2 måste vi verkligen jobba på de.



'' att bygga upp förtroende för någon igen är svårt, men att tappa förtroendet för någon är lätt''


jag måste jobba på min tillit, och du på din ärlighet o bevisa att du är seriös...


just nu vet ja inte vad jag vill, för ja både vill och inte vill! :-/

jag vill för ja tycker om dig som F*N o gjort de sen första gången!

men jag vill inte för ja vill inte bli sårad IGEN......

har redan varit nere på botten pga detta.

och det är inte något jag ens önskar min värsta fiende, för fy F*N va dåligt ja mådde den perioden...



gud vad mitt liv är jobbigt ..


samtidigt som kärleken är så jävla underar så är den så jobbigt:(


de enda jag gör nu är tänker,funderar mår dåligt när du inte är här.

speciellt när man är själv, då är de det enda man har i huvudet.:/


blir galen på detta..

hade behövt komma bort från allt en vecka eller två...


Gammal kärlek rostar aldrig ?


   '' hatar att jag älskar dig!''

Av Lina Kryhl - 30 augusti 2011 07:06

Just nu står jag inför ett jätte jobbigt och svårt val! :-/


Tisadag idag!

har umgåts med F sen i söndag!

haft mycket trevligt! :)


helgen har typ varit as bra

helge å rocken i fredags, började för festa redan kl 1 o sluta typ 2 på natten.

bakis i söndags? svar JA!

men de va de värt...:P


Just nu sitter ja o äter frukost, ska sen vidare till skolan, vilket ja inte är så pigg på, ingen sömn inatt! :/

men är så illa tvungen..


idag blir de plugg o städ av rum när ja kommer hem :P

Av Lina Kryhl - 25 augusti 2011 16:57

Har hänt en massa den senaste tiden!

ja har blivit lyckligare än nänsin..typ.

känns mig glad o speciell allt de där positiva.


...................tills det  händer nått i tisdes....:S 

men vad vet jag inte.........?


Allt byggdes upp av dej, men också rasades av dig..

Tänk vad en person kan göra mycket..


kan inte veta eller hjälpa när du inte berättar vad felet är?

jag vet varken in eller ut, som vanligt, min lycka får aldrig hålla i sig:s

men just nu vet ja inget, förens ja kan få ett svar??????:S



ibland orkar jag bara inte leva helt enkelt, så patetiskt känns mitt liv.

Av Lina Kryhl - 21 augusti 2011 20:22

Söndag, guuud vad helgerna går FORT! 


hoppas veckan går lika snabbt :)


Ikväll har jag,jenna o natalie varit på bilbingo i osby, ja vann jävlari 1500 kr :D

såå in i helvetes glad blev ja :D de var behövligt med=)

efter ja vunnit hade ja turen va ett-två nummer ifrån hela tiden sen nästan, vann nästan 1000 till :D hur nice hade de inte varit då???:D

höhöh :D


nu ska ja snart gå o ta nått o äta , lägga mej o glo en film o sen försöka sova, skola imorgon, och en dag näsmare till mitt <3 kommer !!:D<3


lite bilder sen helgen:


           


Av Lina Kryhl - 21 augusti 2011 00:19

Jag har nog gått och blivit blixtförälskad!

finns inget annat i mitt huvud just nu än DU! bara, bara du, du du! 

När ja ser dig, kramar dig, pussar dig, får sms av mig, blir helt varm och glad o allt sånt där! :) är såå GLAD att ha just dig! du är bara så underbaar!



I fredes kom Poffe och gusten hit, och skulle stannat tills i lördes (idag) 

men hände saker så dom va tvugna o åka hem :(

ledsen blev ja för inte träffats på hela vecka... :(

Men min sötnos kommer igen på tisdag o stannar tills onsdag!:D

då blir det mys för hela slanten...


efter att dom åkt i fredes så istället för o sitta hemma o deppa bestämde ja o malin oss för att åka på emelies fest, hon o jenna hade tjatat ihjäl mig så vi stack dit :)

var helt okej!

drog på efter fest i broby sen :)

emelie nanade över hos mig, vi kom inte i säng förens 5 typ.

o som vanligt vaknar man ändå tidigt...


Denna dagen har ja spenderat Hos Linda, med Linda en stund innan hon skulle jobba, o sen marcus o tina o massa bebis mys! :)


precis skypat med min underbar jasmine också!

som kommer hem om en månad!!!!!!!!!<3


snart kallar sängen på mig, är ju skola i veckan så bäst ja ändrar dygnet igen...

suck!


ha d fint alla :) 

och sov gottt!

Av Lina Kryhl - 17 augusti 2011 17:39

Igår tillbringade jag min dag,kväll och natt Hos emelie :) 

hon jag och anders snackade o kolla film hela natten typ.

när det väl var dags för o sova, så hostade emelie EXAKT hela natten, inte en blund förens 5 på morgonen fick vi, o ja skulle ju upp sen. 

jag är en aning trött idag!

var ju hos sjukgymnasten imorse, fick 3 övningar ja ska göra VARJE dag nu, sen ska ja dit inom 2 veckor igen. ska dock fortfarande undvika vissa saker med benet,som tex trappor? hm. ja bor ju högst upp i en lägenhet...


efter sjukgymnasten gick ja upp till rickard o Liam för o vänta in Jenny.

myste Liam lite, gud så stor pojken blivit :)<3

när jenny kom körde vi inom deras hus, där natta o kent var :) sen vidare till skolan för att ha upprop..

dom har gjort de så krångligt me våra schema nu... de heter FLEX för man ska plugga på distans. men pga några inte klarat o få gå om ( dock är ja en av dom) så ska vissa nu gå mån,tis,tor,freda så är bara ledig onsdagar nu.....

så blir nog jobba mycket helg och kvällar i veckor för mig nu då. men ja jobbar gärna kväll!:)

men får kanske ändå ha jävla soc hjälp så ja har till hyran o elen o mat.

inte de roligaste men är bara tills ja är klar i skolan dock! har 1 sletet år kvar.


har min Lilla Jenny med i skolan nån dag :)

så åker med henne ibland, som imorgon bitti kommer hon och hämtar mig!=)

Sen har ja ju Jenna i samma grupp så är inte själv :)


snart kommer martina,marcus o bebis på besök=)


Imorgon HOPPAS ja att min darling kommer, saknar honom!

om inget annat ska ja till honom i helgen!<3



<3

Av Lina Kryhl - 16 augusti 2011 00:05

Jag är Glad igen, gladare än på länge..: )


 mitt <3  

Ovido - Quiz & Flashcards