liiiinisen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina Kryhl - 29 oktober 2011 10:49

Då var det äntligen Lördag :)

dock precis vaknat :) vaknade redan vid 8 tiden, men vilket tur så somnade jag om :)

Nu är Jennie också vaken så blir väl snart lite frukost  o så..


Igår blev de ju lungt, Jennie,jag o mikalea spelade kort o snackade :)


klockan 3 åker jag o Jennie till stan sen mot bromölla, där Jonas möter oss sen ska vi käka sen

börja fixa oss inför maskerad festen :D KUUUL!


Av Lina Kryhl - 28 oktober 2011 09:34

Godmorgon :)


Idag är det Fredag! & denna helgen har man längtat till :)

för imorgon ska jag,jennie,malin (Linus) till Jonas i bromölla, o dra på brasseriets maskeradfest :D

kommer bli så feeeeeeeettt :) haha. störda bma bor :) man har inte tråkigt där allafall..

& bästa utklädnad vinner ju ;D haah



Nu blir ja snart hämtad av mamma o syskonen, för vi ska in till stan o handla lite.

Senare kommer Jennie, vi ska ha god middag ,fläskfile,potatisgratäng o sallad.. :)

sen idol mys! 


Nej skriver mer om min helg på söndag, om ja är kry då! :P

Ha en underbar helg på er!

Av Lina Kryhl - 25 oktober 2011 16:32

Hej Bloggen!


Helgen som varit har varit kanon tycker jag :)

i Fredags kom Johanna,Erika,Jennie,Madde,Robin o Thomas hem till oss.

drack cider,kort spel o kollade idol o hade trevligt och alla sov här också, utan Erika :(

Dagen efter tidigt, så åkte vi till osby, och mötte upp robins bröder och Ida.

åkte därefter vidare till Växsjö för att äventyrsbada :)

Efter badet stannade vi till vid macdolnads sen hem o fixade vid oss sen vidare till stan på fest!

:)

Var en mycket lyyyckad dag, tycker jag :D


Sen på söndagen hade ja kalas, sen blev det jobb för min del, trött var ja kan ni tro! 

men de var de värt!


Idag har inte hänt allt för mycket, inte sovit så bra, pga förkylning så köpt nässpray nu ha ha.

varit hos mamma hela dagen har jag.

nu blir de bara lungt resten av dagen och imorgon också. så ja kan vila upp mig för känner mig lite halvsleten.


Av Lina Kryhl - 17 oktober 2011 09:02

Jaha, då fyller man år idag, 21 år! Börjar bli gammal nu;) kl är bara 9 och fått över 70 grattis ;P även Anton fyller år idag så grattis till dig Anton! :) blir lite kalas i helgen för mammas sida och pappas kommer nog idag eller nån dag i veckan! Min helg har varit bara bra :) Fredagen fest i osby, KUL! förutom precis innan vi skulle hem dock! de kunde ju slutat bättre. Lördagen var också bra, spenderades i Vånga hos Ellen och Jimmy och Isabelle. och igår blev de mest lungt, va rätt så trött efter suttit uppe till 4 på morgonen!:P


nej nu ska ja bege mig här.

ha en bra dag, jag tänkte de allafall :)


Denna maskeraddräkten ska jag ha på maskeradpartyt i helgen o nästa helg:D


 

Av Lina Kryhl - 10 oktober 2011 12:22

hejsan hoppsan!


Måndag och klockan är inte ett än o ja har redan hunnit städa och haft min lilla my här en runda, flitig idag!;)

Dock vet jag inte va ja ska göra nu resten av dagen.. blir väl nått avsnitt av LOST!;)

snart inne på säsong 3...

De är ju tråkig väder, men så är de på hösten. Idag är de också bara 1 vecka tills jag blir 21.. snart 30.. ha ha nej nu ska vi inte va såna=)


Helgen har varit bra :) 

Fredags jobb, sen på kvällen idol mys med Malin & Jennie, Lördagen fick jag krama min Jamineeen som jag saknat så mycket!

Senare hämtades malin o ja av Johan o robin och åkte till osby.

Guuud vad ja saknar den gamla tiden när vi va små o ALLTID va i osby o rännde ;)

synd man inte kan spola tillbaks tiden :)

men hade en mycket trevlig Lördag kväll med skratt,cider och nytt folk! :)


Igår kom Thomas hit, va ettagsen man träffa honom, vi körde till vånga o hälsade på Ellen,Jimmy o Lilla isabell :)

sen åkte vi även till Vinslöv o hälsade på Johanna o Erika :)

trevlig söndag!

sen blev de TV resten av kvällen!:P


nu ska ja nörda mig i Lost lite :)


xoxo

Av Lina Kryhl - 4 oktober 2011 11:37

Denna här känslan jag har inom mig HELA tiden börjar bli väldigt jobbig..

Känner mig bara NERE, Deprimerad o sjukt ledsen precis hela tiden.

De sista ja tänker på innan jag lägger mig o de första jag tänker på när ja vaknar är dig.

hatar att må såhär, och de verkar inte finnas något ja kan göra ?

orkar inte må såhär längre.

ÅNGRAR mig så in i helvetes jävla mycket, men alkoholen får en till dumma saker ibland :s o ja hatar mig hatar mig hatar mig för de..

vill bara va nära dig..

Känns nästan som ja måste gå vidare, men vill ändå inte för allt jag vill ha är du!

har gjort vad ja kan nu allafall...

önskar bara att de var att de behövs mer tid?

men jag vet ju inte va du tänker...


Guuud vad jag bara vill stänga av mina känslor!



usch ja..

detta kommer aldrig att läka känner ja, aldrig käns mig så trasig o tom innan..



& på tal om annat,

ny vecka nu..

Idag kommer lillsyster hit, ska passa henne ikväll tills imorgon.

får se vad vi ska hitta på, blir kanske en sväng bort till lekplatsen.


Ikväll börjar även sista säsongen av Desperate houswives, de får inte missas!

och imorgon Greys anatomy ;P mina programm de där.:)


http://www.youtube.com/watch?v=lZp6pmgbZyU


min nya depp låt.. :P men den är bra.

Av Lina Kryhl - 2 oktober 2011 19:43

Söndag igen. Haft en riktigt mysig Söndag.

Varit hos mamma hela dagen, o vår riktiga morfar kom. vi har aldrig träffat honom innan...

De är tack vare Lucas, för vi har velat träffa honom så Lillebrossan va modig o ringde upp honom förra veckan...

Så idag kom han.=)

De var lite nervöst o spännt i början, men sen gick de bra :)

känns faktist underbart att ha fått träffa honom,.

De är ju tydligen tack vare hans kärring, som mamma o han tappa kontakten, innan jag var född tror ja redan.

Men de är synd, att vi skulle behöva ta kontakten igentligen. men är glad vi gjorde de.

Nu är en pusselbit på plats :)



Min helt har också varit bra, bra vänner o sånt :)

förutom att tanknarna springer iväg till dig hela tiden.

men även fått prata med dig, bra eller dåligt? mja de kan ju disskuteras...


I fredgas satt vi hos Johanna o Lp o drack cider o spela öl spel o hade trevligt.

På lördagen ( SLETEN som ja va) blev de hela vinslövsgänet våldgästa pizzan o åt där =) sen blev de cider, sång o massa trevligt folk :)

bra kväll...

Mamma hämtade mig på natten :P 

så sov hos mamms inatt ha ha, hon skulle igentligen hämtat mig i morse, så skönare att hon gjorde de inatt så ja fick sova för en gångs skull!


imorgon måndag, blir de att fixa en del grejor för mig, inför onsdagens möte, suuuck.

sen vettifan va som händer. 

hoppas på samtal från ett nytt jobb..

o hoppas på jobb med för den delen, dör av detta!

hatar o gå hemma....


o  hatar att allt är som de är...

Ovido - Quiz & Flashcards