liiiinisen

Alla inlägg under april 2011

Av Lina Kryhl - 29 april 2011 06:44

Godmorgon!

klockan är nu kvart i 7 o ja e typ klar. o bussen går kvart i 8, ja ska är alltid stressad.:P så får sitta o data nörda mig tills det är dax att gå till bussen!:P


IGÅR... när jag kom från skolan, drig jag till emelie, hon bjöd också på middag ;)

& sen kom N som ville prata med mig, de va nog de skumaste men roligaste samtalet på länge??? ha ha.. aja. killar säger ja bara! :P


Sedan... har ja varit dum mot mig själv, ja har klarat att inte skicka till f. 

men, igår skickade han till mig, svarar jag då.. ja de är ju såklart..........

& så börjar fjäsket... JA HATAR DE!

fattar inte varför ja inte lyssna på annie '' nej du ska inte träffa honom för du kommer falla tillbaks o må lika dåligt''..

träffade jag han igår... svar JA!!!!!!

+ han o några av hans vänner kommer kanske på emelies fest ikväll.. JIPPIE!

antigen slutar de att jag är dum o e med honom(SOM DE INTE SKA BLI) .. eller slutar de att han förstör hela kvällen för mig!

DÄRFÖR BER JAG NU TILL GUD ATT HAN INTE KOMMER IKVÄLL!!!!!!!!

nu tror ja på gud också..;)


För kommer inte han, kommer kvällen nog bli toppen tror jag :)

annie ska med mig dit. ska se om Jonna också kan! :) hope so!


& imorgon är de valborg!:)

men ser inte fram imot de lika mycket som innan,.

brukar va fullllt me fester, men lika dåligt me de nu!:P


men ha en bra fredag alla.:)

 

Av Lina Kryhl - 27 april 2011 20:25

JENNY RINGDE MIG INNAN, OCH JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!!!!

Tack vare ingen hört av sig för dom har blandat ihop mig o min syster, så hon hade redan jobb därför dom inte hört av sig till mig. så när hon pratade med Jenny bad hon Jenny säga till mig att hon ska kolla vart hon skickat mit ansökan till o ringa mig imorrn :) knaaaapppptt glad isf eller?:D


Blir de såhär,  ÄR HELA MIN JÄVLA SOMMAR RÄDDAD!!

kivik,tyskland,camping,värestorp,liseberg & PARTY till max!!!!!:D

så jävla glad att ja sprängs!!


över till dagen...

;)

Skolan idag o hade massage, sen bar de av på äventyr i stan med min kära syster natalie!

på vägen hem hämtade vi upp malin;) sen har vi varit hos mig, käkat kycklingsallad(ovanligt) o snackar skit o så:) kolla nyss på ''en morsa till salu'' fast malin däckade ha ha ha !

nu är de snart greys anatomy!

sen kommer ja nog sova haha :)


HOPPAS PÅ MITT EFTERLÄÄÄNGTADE TELEFONSAMTAL IMORGON!!!!!!!:D


föresten.... fick hem svar på röntgen..

de var inte njursten:)

...men.. kunde varit njurstenstensanfall.... men att ja kissat ut dom hehe.

men skulle höra av mig ifall smärtan kommer igen! :/

hoppas icke de! 


nej men ha en fortsatt bra kväll , de ska ja!! =)

puss på er

Av Lina Kryhl - 26 april 2011 16:21

Hello!


Denna dagen började med frukost hemma hos mamma, sen skulle mamma jag o my vidare till sjukhuset, för prover o annat på my för hon ska opereras på torsdag!

men allt gick bra!


Efter sjukhuset stack vi till favortien, mamma bjöd ;) gott var det!

och jag träffade min mattias :D men vi hinner nog ses en dag till innan han åker hem till sthlm. hoppas jag allafall!=)

efter de fick my välja ett par öronhänge som hon fick i födelsepresent av mig=)

sen handlade hon själv lite på BR :)

sen åkte vi hem!


så har varit en heldag inne i stan. är rätt sleten nu, solen den tar på en ;) ha ha.

har städat undan lite här hemma. 

om en stund kommer nog Malin med.

hon ska sussa här inatt!=)


imorgon blir de skola me, kan säga att jag INTE är sugen på de..

vill bara va ute i solen o sola eller umgås med vännerna o göra nått skoj! 

inte sitta inne i en tråkig skola i detta fina vädret :(

men går inte så länge till som tur är!!!!


Ni får ha en bra dag alla ! :)

           

Av Lina Kryhl - 25 april 2011 14:13

hej bloggen!;)


Detta har varit en sjukt bra helg, om man bortser från en sak i fredes kväll, men de är släppt nu!så går inte in på de :P


Annars var ja på kalas hos min brpr som fyllde 15.. jisses va tiden går.

men sen blev de fylla på kvällen :P va hemma 5 på morgonen o sov till 9 :o knappt trött haha!


På lördagen så var ja bjuden på fest i finja. men en ***** skulle dit så ja hoppade de :) pallade ej bråk, festar ej för att bråka utan ha kul!

så istället så drack ja,jonna,anton,en väntill han thomas,hos jonna. sen skulle linn o jenna me in till biljard så vi stack in med dom, :) 

träffade även jesper o emelie där, så vi hade skit kul :)

& min älskade vän mattias som e nere från sthlm va där :) så var hur kul som helst att träffa han,. ska ses en stund i stan imorrn också! :)

innan han åker igen :(

aja de blev efterfest hos jenna, o de va 2 andra från biljard me som hängde på ;)

haha. jenna skämde ut mig lite, men de va rätt bra ändå ;D haha.

får väl tacke henne för de haha!;P


blev en lång natt där med vi gick väl hem från jenna efter 4. sen vaknade ja ganaska tidigt då me :(


men sen blev de grillning o kalas i hanaskog, för min bror & syster. My fyller 4 idag!GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING!!!!!!!!!<3<3<3


PÅ KVÄLLEN blev de grillning igen o nån öl , pallade fan inte haha:P

va utanför mitt me niten,ronny,annie o chrille sen kom även jasse, jenna, natalie,jojjo o hennes kille o malin en stund :)

de va rätt trevligt.

sen sov jasminen hos mig :)


ja ja vill tacka alla för en trevlig helg,:)

och är glad att ja o jonna har tatt upp kontakten igen=)<3


nu ska ja strax åka hem till min my! <3 

och sova där inatt! :)


fan va jag känner mig GLAD!

jag vet inte varför,men de är ju bra alf!:D

Av Lina Kryhl - 21 april 2011 15:22

Dagen börja fint, SOL O VARMT !! älska vädret!


Malin & jag åkte in till stan innan tio imorse, där handlade jag tre toppar/Linne och ett par solglasögon :) sen kom syrran & hämtade oss så åkte vi till ÖB,lidel och Willys o handla mat osv:) men även skopunkten för mig, köpte 2 par sandler skit snygga o ett par typ converse :) nyd! men dock fattig igen :(:(:(:(:(

JA VILL HA ETT JOBB! så jag slipper oroa mig o knappt kan handla nåt..... hatar detta!


ajaaa. nu är ja hemma, ja tvätttar. så ja har nått fint att ha på mig i helgen :)

imorogn ska ja på kalas/middag hos far för min älskade bror jesper fyller 15:)

& Grattis till bror Pontus som blir 18 idag!:)


neeej, vidare till tvätten ;)

skriver mer under helgen :) 


ha de fint, puss på er!

Av Lina Kryhl - 18 april 2011 16:02

SOOOLEN lyser och det är helt underbart skönt väder ute :))

Jag var nere hos mormor o hämtade min små blå o minttu och lämnade räkningar till henne innan;) men ja fastnade på hennes balkong, så ja satt i solen två timmar ungefär. skönt som tusan!=) så har fått färg:) men dock bara på framsidan haha, får ta baksidan en annan dag ;)) imorrn mabey;) 

Hoppas på att vädret håller i dig, sommaren på väg in till oss o humöret börjar bli på topp!:D


Igår blev mina vänner stolta över mig, (även jag själv) för ja har sagt åt F nu, byye! öven fast de gjorde ont i mig.. men de blir bäst såhär för mig själv,antar jag!

Slippa bli sårad av honom mer. fast de sårar att inte ha honom. men de tar sin tid..

nog om honom nu...


Om en stund kommer jasminen till mig, vi ska ut o gå. sen vet jag inte riktigt vad som händer. händer ju som sagt inte så mycket i denna hålan;P...


ja bara går o väntar varje dag på att de ska ringa om sommarjobb....

men de ringer aldrig :(............

JA MÅSTE HA SOMMAR JOBB, får ja de åker ja utomlands i oktober :D:D o plus ja KAN ha SKOJ i sommar me massa fest,tyskland,öland på midsommar,värestorp,liseberg,camping,sol o bad...

men får ja inget jobb??? TRÅKIGASTE sommaren ever eller? svar ja..

då har ja inte en krona :,(

blö ja dör..



någon som vet vad som händer på långfredagen föresten? party?=)

Av Lina Kryhl - 17 april 2011 00:02

Jahapp. sitter här i min soffa just nu, lite halv trött. Malin är på G o sover snart.:P

tråkig människa ;)

Kvällen har bestått av trevligt sällskap ... o en sak.. JA HAR VARIT NYKTER!! så ni vet de ;)


Jag kent natta o malin har spelat kubb :)

sen kom thomas o hans kusin med så har vi traggat,käkat kebab o spelat kort. vi hitta verkligen inget o göra, sen hade ingen bensin att tanka bilen, annars skulle vi åka till stan :( men men, har ändå varit en trevlig kväll! haft våra flipp :)


Igår var vi som sagt hos syster & micke o spelade kubb och grillade o drack.

sen efter de kom simon,mattias,thomas o anton, så drog vi hem till simme o drack. vi hade de sjukt mysigt, vädret var underbart, så satt ute hade två soffor, o en ''öppen spis'' så där hade vi de väldigt nice , satt ute till efter 2, o inte var de kallt allafall :) skulle igentligen sovit hos simme med, men de blev inte så ;) hahaha. 

så Thomas körde hem mig o malin.

var hemma  4 imorse o sov tills lite i 9. så är ganska sleten nu! men ändå rastlös :( men tyvär finns inte så mkt att göra här. men får väl sitta på facebook inatt. sen kommer vissa personer att ringa mig inatt känner jag på mig haha så kan väl tragga med dom :)


& du ditt ****...... hör inte av dig till mig längre, så ja kan glömma dig! ja vill de, men ja vill inte de. men ja har nog bestämmt mig fast att ja inte vill, så vill jag inte ha dig igen. jag kommer bli sårad. så snälla låt mig va va va va tack!

jag har så underbara vänner !!<3<3<3<3<3 tusen tack att ni finns!

Av Lina Kryhl - 15 april 2011 11:32

Godmorgon bloggen.

Fast klockan är 11:33 :)

men jag var sjukt trött i morse, orkade knappt öppna mina ögon..

just nu väntar jag på Jenny, vi ska åka in till stan & lämna våra CV:n :)

hoppas på jobb.. håll tummarna för mig ;) 


sen skulle vi grillat några i östersjön o spela kubb o så ikväll... men det sket sig ganska mycket... precis!:( suuck på de. så vafan ska vi nu göra?


usch, ja har känt mig helt konstig sen röntgen, snuttig,svimmig & ont i skallen hela tiden typ.. :(

Men annars gick de bra på röntgen, my blev sur för hon inte fick stå inne o titta haha :) så söt är hon.

får svar på onsdag va de kan vara, om de är nått. så är lite nervös inför det nu...


kärleken? jo... vi pratar. o bråkar. o pratar, o tjafsar. o han fattar trögt, varför e ja sur? jaaa, varför är ja sur? DUMMASTE FRÅGAN EVEER!

ena sekunden känner ja fan ja gör de, de blir vi igen ( de är ju allt jag vill, mer än allt).

men andra sekunden, fan nej ja skiter i de, de kommer säkert bli samma visa igen, o då ska ja behöva gå igenom allt ALLT detta igen.. o MÅ SKIT SOM FAN i flera dar?!!!!! känns inte som de är riktigt va ja behöver  nu :(

blir de vi igen vill ja bara att allt ska bli så underbart, som de först var.



neej men nu drar jag till stan, ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards