liiiinisen

Alla inlägg under maj 2011

<3

Av Lina Kryhl - 30 maj 2011 22:54

jaaaaaaaaa har nog gått o blivit lite kär!

(: 

för det känns, är mycket gladare än på längre o pirr i magen o kan inte sluta tänka på denna personen o allt de där ..:)

jag är så glad!!


dagen, ja har varit uppe sen 5 så är rätt så slut nu. jobbat hela dagen.

sen varit i gamla lägenheten o målat, besiktning imorgon ju så hoppas den blir godkänd,men känns som den ej kommer de :o :p .


även fixat de mesta i mitt rum idag!:)

Malin o jag tvättar också just nu, mitt i natten nästan haha.

men ska snart gå o lägga mej ska till skolan o göra matte prov imorgon....


Men ser fram imot kvällen som tusan.

För då kommer Thomas & ante!:)


här kommer lite bilder sen helgen o förra helgen!


                 

Av Lina Kryhl - 29 maj 2011 22:50

kan börja med & berätta att nu är Malin & jag Brobybor :)

i torsdes så kämpade vi hela kvällen upp för alla trappor till 3:våningen.

Tack Thomas,Jesper och bror så mycket för hjälpen=)

har kommit ganska så bra i ordning, men ändå lite stökigt ha ha.

lite tomt i tv:rummet så längtar efter att kunna åka upp till IKEA och handla lite :):)


meeen, i fredes blev det fest!

Emelie, thomas , Malin & jag skulle åka till vittsjö för att hämta pernilla innan vi skulle vidare på grillfest hos malm... men på vägen hände de nått, vi fick bensin stopp hahahah !

& ja försökte vinka in varje bil , men dom bara vinka på mig som ja vore dum i huvudet eller nått hahah!:P

men tillslut sannade en dansk bil med ett äldre par, o dom räddade oss, dom körde och hämtade bensin till oss :D


väl hos malm blev de grillat o lite drickande.

sen kom det mer folk o fullare blev vi !:P haha

men jag hade allafall skoj!! :)

sen åkte ante och thomas med hem  till oss, skulle se film men de gick ju som de gick! :P haha.


 i lördes började jag på så smått städningen av min etta.

efter de blev det pizza med malin, sen bara mys till en kass film;P

men sen kom thomas och ante igen :) och de va inget vi visste om, men glada blev vi allafall!:) blev en mysig kväll!


idaaag så åkte dom hem igen :( , så då åkte vi till våra gamla ettor igen haha, städade färdigt dom.. äntligen! ska bara dit imorgon o måla lite på vissa väggar där de e svart?!:P  sen slipper jag den!


Även varit hos min käre bror som fyller 12 idag! massa grattis till honom! älskar dig broder!<3


nu blir de snart sängen för mig ska upp 5 imorgon. jobbar 7-16.

så hoppas på sömn inatt!

får ju sova själv inatt!!! :(


natti.



Av Lina Kryhl - 24 maj 2011 17:09

Det var ettagsen jag skrev här sist, hade nästan glömt bort min blogg haha ;) kan ju säga att helgen var trevlig o kul förutom några små händelser som hände i lördes, men det är upprätt nu allafall :) i fredes festade jag malin macke ludde o emelie lite, skulle till biljard mamma o bror körde oss ;) men en viss ludde var portad så vi kom inte så långt ;P så åkte hem till mig o drack, även annie kom en stund då... på lördagen kom emelie ganska tidigt till oss, jag mådde as dåligt bakfull som aldrig förr spydde o hade mig , trevlig information? ha hah,. vi käkade tacos sen var de bara på de igen;) kära jesper körde oss till tyringe på förfest hos kennie, spelade mass aöl spel o blev fulla. ''Lina du blir alltid räser full innan du lämnar min lägenhet'' haha..sen gick vi vidare ner till tyringedagarna där våra östragöinges stoltheter smeeens baglomma spelade :D:Dmen ja, vi var inte där allt för länge, pga dom där händelserna :P men hade skoj den tiden vi var där allafall :) i söndes mådde ja rätt okej :) jag malin o jasse vi fetade oss med pizza , men gött var de. även emelie kom, vi satt o snackade sex minnen i mitt kök halva kvällen hahah så störda. men hade en mycket treevlig kväll, med många skratt :) igår så var malin o ja rastlösa, så emelie,ja,malin,thomas och stålis vi stack till ivö, ja åt glass ;) skulle bada men fick ek låna thomas short o ville ej bada naken haha. men badade benen emelie o ja, men var nog tur vi ej badade vi båda e förkylda och lite ont o halsen idag :o .. idag har jag även packat en del, i köket också så har inte så mycket att packa nu. de är bara två dagar kvar tills vi börjar flytta!!!:D wihioo.. jag är också vän med Johanna & Erika igen... vilket känns bra, dom är saknade. men hoppas inte en sådan sak händer igen.. för då är de ju kört :o :/ för vänner gör icke så... men nog pratat om de, nu har vi förlåtit..  nu orkar jag inte skriva mer just nu, men lovar att skriva oftare ;) puss & kram
































































Av Lina Kryhl - 19 maj 2011 11:55

Idag bli det gå brevid kväll för mig, 16:00-21:30 ikväll :) 

vilket betyder att jag inte kan se grannfejden där jocke är med ;P just idag!

men Åsa spelar in det till mig ju :D hihi!

ska blir ett kul avsnitt! ha ha ha ..

Hela Östra göinges folk kommer sitta spikade framför Tv:n :D


Igår var jag med min underbaring Jasmine först i vånga hos syster och hälsade på, sen stan o fixade lite sen var vi hemma hos mig!:) <3


har även packat nästan allt nu, förutom kökssaker och kläder förståss.

Ringt och fixat med elen o så nu, så den e på tills torsdag nästa vecka, då vi börjar flytta så smått :) sen resten flyttar vi på fredagen!!

jag längtar ihjäl mig nu!:D


& så är det bara två veckor kvar i skolan!

hur skönt är inte de!?

vill bara få reda på 100000% att ja får jobbet, & få mitt scehma o börja jobba ihop pengar o göra allt jag vill!!!WIIIE!

SOMMAR!!!!!!!


Imorgon blir de föresten biljard!!:D

någon man träffar där?=)

& smens baglomma på tyringedagarna på lördag med Malin,Syster,Jenna o kanske natta!:)

Av Lina Kryhl - 17 maj 2011 10:51

Tisdag idag, vilket betyder att nästa vecka flyttar vi! :D

så idag består min dag av att tvätta,städa o börja packa lite smått!!:)


ja, va humöret kan ändras snabbt...

var glad nyss.. men så skrvier min lärare, om de arbetet jag nyss skickat in. att ja bara skrivit om vad JAG tycker, o de skulle man inte. MEN DE HAR JA INTE GJORT! ja bli pissoff.. hon vill inte jag ska klara detta känns de som... blir så jävla förbannad !!!!!!!!!!!!!!!

så ska göra om de äckliga arbetet, och måste gå på dom 2 sista träffarna!!!!

hon tycker nog jag är efterbliven!!!!!!!!:@  fuck på allt me den äckliga skolan. så trött på den !!


igår blev det ''kalas'' i hanaskog, åsa bjöd på middag och så!

men de bästa var att få träffa min underbaring my!! fan vad jag älskar henne!!!<3<3<3




ÖÖÖÖÖ om jorden ska gå under på lördag!!!???

ja hatar sånt, jag blir fan livrädd!!!:o


omg, ja har beställt en sån här nu :

 

kommer ta tid innan den kommer bara! :(



nej får väl ner till min tvätt nu!!

aah jag är så arg!!!!!!!!!!!!!!!

Av Lina Kryhl - 15 maj 2011 11:18

Nu var de några dagar sen jag skrev!

inte haft lust...

det har hänt en del, kan berätta lite om helgen.....


I fredes så var de utflyttningsfest hos emelie, o gissa vem som skulle komma... jo, precis... F.... 

jag hatar att du inte säger nej till honom...... De är precis som om du vill detta?

känns så !!!


men allafall.... jag va full, ja va störd, o ja... i did it!

fuck mig!! så jävla dum i huvudet som jag är.....

vill inte ens prata mer om fredagen..


I lördes var jag hos Jenny en stund :)

sen senare var Jag jenna o natta o söta Thea hemma hos jenna o hade laddat upp med en massa godis o hyrfilm:) så hade en massa mys!

runt 9 blev vi ganska festsugna..

men vi stannade kvar, va nog ganska bra ha ha va rätt så sletna om man säger så=)


& idag ska jag på kalas . natta fyller 22:)

efter de drar vi på bilbingo!=)

Även min släktis åsa fyller år, grattis till henne också! :)



föresten, jobbet i fredes gick kanon!:D

ska gå brevid på torsdag också, fast kväll!!!:D

Av Lina Kryhl - 11 maj 2011 09:27

Igårkväll fick jag mysigt besök :) 

dock inte sovit mycket inatt känns i mina ögon, fyfasen va trött jag är.

meeeen. så ringde min mobil för en liten stund sen, 

M från sommarro (hon ja va på arbetsintervju med)

'' Hej nu har jag fått tag i din referans, och det var ju jätte bra, jag vill ha dig, du kan börja gå brevid nu i veckan i 2 veckor funkar det bra så får du jobbet''

hur överlycklig blev jag inte av det samtalet då!!!???:D

AS GLAD typ!

Men hoppas bara allt går bra, haha e nervös för det, tänk så får ja inte jobbet? ha ha.. öö de MÅSTE jag få... har aldrig jobbat inom de, men hoppas jag klarar mig!!!!!! annars dör ja igen..:P 


wiiiiiie.

allt går bra för mig för en gångsskull, känns som turen kommer till mig lite nu=) och de är verkligen behövligt!!!


om 30 min ska jag in till sjukan, röntga hjärtat mitt, o träffa underbaringen my!:)


Hej påå er :)


    

Av Lina Kryhl - 10 maj 2011 20:03

Tjenis ! ;)


kan ju börja med att säga att de varit världens varmaste dag idag, haha, kanske inte men jäävligt hett...

men haft en undarbar dag me mina kära!

varit uppe hos jenny med natta lillan o gossen o busat med dom :)

sen följde jag med till ingela :)

sen blev det kubb ute i värmen o jag dog av värmeslag..

efter en hel dag där så stack gossen jenny o jag hem till jenny :) 


& vi kom på, får ja mitt jobb nu, o augusti kommer jag va stenrik då. csnlånet + lön. ca 23000 kommer ja ha då :o vadå att jag blir rik haha!;)

då ska de åkas till ullared,Ikea & Tyskland i massor! haha

I HOPE! ;);):):)


skulle kanske fått besök ikväll av en person, men slutade jobb nyss i think, så blir inte idag! men de gör inget för då kan ja kolla på DH hahah ;D


imogon får jag nog mina kläder från NELLY!:D wihoo.

plus imorgon blir de sjukhuset! nervös!!!


Idag har min älskade mysen opererat bort sina mandlar o polyper. men hon mår bra men ska stranna på sjukhuset till imorgon! o åka med mig o mormor hem när ja e klar. mamma e såklart me my där nu!

nej nu ska ja ta mig nått o äta sen lägga mig i soffan o se tv:)

puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards