liiiinisen

Alla inlägg under december 2011

Av Lina Kryhl - 31 december 2011 09:42

GOTT NYTT ÅR Mina nära och kära :)


tiden går fort, var nyss sommar känndes det som...

nytt år och allt klockan 2 inatt då, sjukt!

Själv så börjar jag jobba klockan 4 :) till 21:30, fina pengar, jobb imorgon bitti med ju, 3 helgen nykter, ska bara

ta en snaps idag, ha ha... men de känns skön som fan.. spar pengar om inget annat och tjänar en massa

på storhlger istället :) inte fel..

ska ta igen allt supande nästa helg i hässleholm :) hihi


ska bort till mamma om 2 timmar nu innan jag börjar jobba och hjälpa till lite..

missar när dom ska äta den goa middagen, som tur dom spar till mig ;) 

efter jobbet blir de typ,dusch,äta se raketer och sova.....4 timmar innan jag ska upp igen , vilken tur att jag

inte jobbar till 4 imorgon..


på tisdag åker man till vinslöv och blir där + hässleholm tills på söndag :) ska bli skönt och komma här ifrån :)

sen när jag kommer därifrån ska ja börja packa ner lite som är mitt här.. för sen flyttar man ju till KRISTIANSTAD!!!:D 



Linnea ligger och sover, om man skulle in och väcka henne kanske...?


ha en bra nyår alla och hoppas ni får ett bra nytt år :D



 

Av Lina Kryhl - 27 december 2011 13:38

Vaknade till ett väldigt Glatt sms i morse :) av syster, vi fick lägenheten i stan! 

Gissa om jag är Glad??! :D så i slutet av Januari så lämnar man Östra Göinge och blir stads bo;):)

Kommer längre ifrån min prinsessa, men ska ju kanske börja plugget igen och läsa mina 5 sista kurser i omvårdnaden så kommer träffa henne massa ändå:)<3


De ska bli så skönt att lämna göinge på ett sett..

bara massa skit här alltid..

Så IKEA här kommer vi nästa månad :)

blir nog 2 vänder till ikea nu på 2 månader, sen även TYSKLAND en månad ;)

fylla på barskåpen..


Så ja ska slänga typ allt jag har här hemma och köpa nytt, de är ändå inget speciellt fint här.

för nu ska vi få en din lägenhet :)


Nu är jag hemma, i lägenheten i broby, inte så ofta man är de, men har allafall städat de behövdes lite..

och snart ska jag käka kycklingsallad , sen åka och jobba kväll :)

blir även jobb imorgon, fast dag.. så ingen sovmorgon då..


Nyår snart, de blir faktist att fira hemma hos mamma, ( va inte igår man gjorde de):P men bara för jag jobbar 7 dagen efter, pengar pengar ;P.. 

men vi ska äta gott fläskfile och sallad och gått. sen efter raketerna får ja lägga mig, så ja allafall får 4 timmar sömn innan de blir jobbedags..



Älskar mina vänner , Älskar min Familj!!!<3<3<3<3




Tänk bad tiden går fort, så liten lilla mysen va här :) så söt!

tror jag har världens finaste och sötaste och bästaste lillasyster som finns i hela världen, utan dig är jag ingeting!

du lyser alltid upp ens dag med ditt söta lilla leende och dina underbara kramar och mys och skratt!!

du betyder så otroligt mycket för mig, JAG ÄLSKAR DIG över allt annat på hela jorden!<3



Tiden går så fort, tyvär.. idag är du 4 år!!!

fortfarande finaste i hela världen!

så glad att du är min syster!<3  

Av Lina Kryhl - 24 december 2011 21:35

Då  var den stora dagen över..:P Dagen började med jobb :) väldigt trevligt idag,lungt med imed många som skulle iväg och fira jul :) usch de enda man gjort idag är ätit,julbord på jobbet julbord en stund efterjobbet hos mormor..slutade jobba 3, då kom my och mamma och hämtade mig, my va världens finaste idag=) hade en jätte fin klänning ja o mamma valt till henne:)  haft en trevlig dag allafall, de bästa med julafton är att man är samlad familjen=)<3                                   Lite av vad jag fick i julklapp presentkort på Cubus på 500kr,även på SF bio 150 kr, klocka, sån man har foto i som snuttar jätte söt :) ring, pengar och lite så:) my blev jätte glad för sina klappar med, ja köpte ju en häst + barbie till de till henne :)                                                                                     nu sitter ja hemma hos mamma i soffan, propp mätt och trött, ska jobba imorn, stor helg, goda pengar :D                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                får reda på nästa vecka om lägenheten ju, men fick precis veta att vi ska kolla på en på långebro med, super super :)   så hoppas på flytt i januari om vi får nån av dom får dom är lediga då=)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                på måndag ska jag in på mellandags rean och handla :) hihi...                                                                                                                                                                                                                                              nej men lite foto sen idag, tog inte så många men här kommer några                                                                                                












Av Lina Kryhl - 16 december 2011 18:50

som sagt har de hänt en massa kul nytt och spännande sen jag skrev här sist! :D

dock orkar jag inte skriva allt här nu..


Veckan jag spenderade hos syster va hur bra som helst.

På lördagen där partajade vi, massa dricka,dans trevligt folk o jätte kul!

även jenny,ricrkad,kent och natta va med o hade jätte kul :)


Jag söker även lägenhet i stan, dock va ja inte smart att hålla mig upptaterad på abk :S så förlorat alla mina 400 poäng jag ifs haft, så börjat om, men söker även privat.. och NU på SÖNDAG ska JAG kolla på en lägenhet i stan :)

NÄRA till JOBB,SHOPPING,FEST o allt, kan de bli bättre?

de bästa ja gjort o lämna göinge ;)


hela denna helgen blir de jobb för mig, även nästa STORHELG!! och några andra röda dagar, så lönen kommer se fin ut :)

Av Lina Kryhl - 6 december 2011 11:57

Ännu en ny vecka, denna kommer bli bra :)

Imorgon ska jag åka till min syster i Vånga! Hennes man ska iväg tills på söndag så ja flyttar in tills dess ;P

Ska bli kul, blir även att parta till det på Lördagen där :)


Ja jag bantar ju, de går men FYFAN va sugen jag är på RIKTIG mat...

igår va ja så nära på att ge upp.. men ja fick ta lite frukt istället..

jag längtar tills nästa vecka då ja ska börja äta ett mål om dagen... guud.. svårt detta..


Helgen så jobbade ja ju delad tur på Lördagen 7-21:30, men ändå pallade jag åka på festen o inte somna 

förens 4 på natten, va uppe ett dygn haha. men sletnast på söndagen va ja..

Då ja mattias  o jennie åkte till stan o kollade på amy daimond HAHA, ( jennies ide) dock kollade inte mattias;P

Inte för de va så lönt hon sjöng 3-4 låtar..


Aja över till spökena..

De va såhär att för nån helg sedan va ja,jennie,jenny,josse,natta o kent på broby sanatorie..

För sånt är spännande men samtidgt läskigt som fan, ja är ju ''öppen'' fär sånt, ( för er som vet va som hänt mig innan, tex när vi bodde i huset o så, hade medium hemma då tillomed..)

Ah allafall så ville vi ha kontakt, o ja... de fick vi.. Hörde fotsteg,bilen låstes,SÅG tillochmed en vit skepnad genom de ena fönstret där uppe, aldrig varit så rädd i hela mitt liv.

När ja o jennie kommer hem till mig, josse hem till sig, jenny till sig , natta o kent till sig..

Känner både jennie o ja rysande,fryser,dimma i hallen m.m RIKTIG obehaglig känsla... de är så man inte kände sog välkommen i sitt eget hem, vågade knappt gå ut i hallen..

Ringer natta mig, hon o josse o kent är med om exakt samma sak..

Ja o jennie vågar ju inte lägga oss, fesen o robin kom hit, så vi kunde få sova lite ( haha) kl 4 la vi väl oss..

me alla lampor tända :P...

Dagen efter känner ja fortfatande, dock inte lika mycket, men själv sover ja inte här, eller sover ja nånannanstans..

mamma vet ett medium, ja ringer... JO jag har tatt med mig SEX STYCKEN Andar :S ja va hemma med jennie när ja ringde honom, ja fråga om dom ville nått ont, han sa ju att ja absulut inte ska göra om den saken vid sjukhuset igen, o de svär ja att jag ALDRIG ska.. Men han sa ju de är inte bra för mig för dom tar all min energi. ja bad han ta bort dom, de har han gjort men han sa även att dom kan komma tillbaks.. så då var de bara att ringa igen..

coolt, men samtidigt obehlaglit,för ja är ju rädd som en bölande bebis..


Tro mig eller inte.

i don't care! 

nu har jag allafall berättat vad som hände..


Av Lina Kryhl - 1 december 2011 16:31

Igår så började jag banta, tjihoo!

Dricker Allevo shake och soppor. ska göra de i två veckor ENDAST dom..

sen börja äta LITE vanlig mat efter dessa veckor, ska bli kul o se om ja klarar de, de gäller också noll alkohol dessa 2 veckor de är väl de svåraste, men de ska fanimej gå! ska jobba hela nästa helg så!


Tänkte ta o berätta de me ''spökena'' här hemma med som ja skrev om innan , men ja tar de i nästa inlägg.

inte riktigt tid nu, ska in o duscha sen möta jennie.

så läs nästa så får ni tro va ni vill! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards