liiiinisen

Alla inlägg under november 2011

Av Lina Kryhl - 28 november 2011 14:39

Var heeemsk faktist, var hos mamma igår när stormen var,& där bygger dom ju, o de lät eller såg inte

så bra ut när stormen var klar ;P var ju också tvungen o följa macke till bussen, vi höll ju

på o blåsa iväg :P var läskigt o gå ute me alla saker som flög hit o dit. men ja klarade mig allafall;P

strömmen gick ca 40 min... sova? nej de gick INTE, o skulle upp 5 idag o jobba, men ja

va så tvungen o orka de!


Denna helgen har varit super :)

Fredags middag på favortien och sen bio med Johanna,Jennie & Erika, efter de va jennie,ja,jenny,natta,josse o

kent på broby sanatorium, ALDRIG I MITT HELA LIV SÄGER JAG IGEN!

orkar inte skriva allt, men tro de eller i. vi vet allafall va som hände o så:/ ber till gud:P att ja aldrig ska dit igen!


Lördagen blev de för fest me töserna o en del till hos LP, sen drog ja,erika,johanna o malm vidare till biljard :)

där träffa ja mattias :)<3 även andra kulisar!=)

ja,erika,johanna,macke o två andra skulle dra sen till en i vinslöv o bada jaquzzi :) men de blev inte av;P

men ''efterfest'' blev de. var hemma halv 4, somnade efter 6 o så vakna vi efter 4 igår haha, snacka om o sova bort dagen!:P

Men hade en fruktansväääärt trevlig LÖRDAG! :D de görs snart om! ;)


imorgon blir de AF i Hässleholm för mig, tråååååååk!


Av Lina Kryhl - 24 november 2011 17:31

Just de idag har ja börjat julpynta, dock inte särskillt mycket ;) inte hunnit telen har gått i varv idag

så känns som ja pratat i den hela dagen!:P 

Emelie var sugen på o sola så hon bjöd mig på de + pizza ;P haha. 

blev LITE brun, vill ju fortsätta sola så ja blir som ja va i sommras, men de har ja inte råd med nu!:(


Ser fram imot imorgon, då blir de middag på stan + bio med mina käraste!

NU vet jag vilka som är äkta And faaake hela igenom!

lyd detta råd : flytta ALDRIG ihop med den du tror är din bästa vän, blir bara piss av alltihopa..


På lördag får vi se va som händer, bromölla om någon vill följa med till Mattias lille.

eller nyktret så har jag klarat de 2 helger, höhö.

ska ju på fest nästa helg så. får se :)

alltid något som händer :)

nu kommer snart min kusin så ska hoppa in i duschen nu :)

blir även jobb imorgon 7-13:00 :)

Av Lina Kryhl - 23 november 2011 21:58

Hej Bloggen!


Jag känner mig en aning förvirrad med allt detta runt omkring mig nu:/

Allt är bara i en enda röra.. 

Jaja, nu ska vi inte prata om mina beskymmer inte!


Lille Broren ligger just nu brevid mig o sover så sött=)

Har nämligen varit hos mamma ikväll spelat kort, o ätit Tacos o myst med min älsklings My:)<3

Klippt sig har hon också gjort, jätte söt som alltid:) själv säger hon att hon är ful:( men

de är hon inte.. finns ingen sötare!<3


Annars har ja umgåts med Jennie,Josefine o Malin idag, dom har sovit här inatt! :)


Vår helg är också planerad, känns bra, 2:a nyktra helgen , fan va bra jag är då, dock vet ja inte va som händer på lördag ( eller jo kanske). på dagen blir de Äventyrsbad allafall :) 

Fredag bia :) Breaking dawn igen....;)

Av Lina Kryhl - 20 november 2011 14:04

Twilight Filmerna är BÄST!:D såg ju breaking dawn igår, SKIT BRA! man vill fortsätta se 2:an direkt efter, sååå bra!

tur ja ska se den med flickorna nästa fredag också. haha!


Idag har jag jobbat 7-12 är hemma en snabb runda nu, sen ska ja jobba 15:30-21:00 igen. :)

sen blir de hem till en varm lång skön dusch o slänga igång massa LOST avsnitt :)


hinner inte blogga mer nu ska snart springa till bussen!


 

Av Lina Kryhl - 19 november 2011 09:38

Då var det Lörda morgon! Jag är som vanligt uppe innan tuppen! varit och handlat bröd,mjölk o pålägg..

Igår (Fredag)

Så var jag inne i stan med faster o josefine, lille bebisen och Jenny o hennes bebis, dom handlade sen

åt vi på Trendi :)

sen var de bara för mig o åka hem, fixa lite o senare åka till lilla Jenny och Liam :)

på kvällen gjorde vi också middag , haha. men gott var de o mysigt hade vi :)

kollade även idol!!!!!

Amanda F och Moa i finalen de säger jag bara! ;D


när ja kom hem från jenny va jag en massa trött, men de va ju bara att gå o möta den andra lilla Jennie sen:P

just nu ligger hon brevid mig o snarkar ;)


jag längtar tills ikväll , då blir de bia med Kusin,ska kolla på nya Twilight!!!!!:D Breakning Dawn, är sååå förväntansfull.. :)


dock blir de mindre kul imorgon, vi är hemma lite innan 1 inatt, och ja ska upp 5imorgon och jobba, :(

Av Lina Kryhl - 18 november 2011 07:17

God morgon.                                                                                                                                                                                                                     Klockan är inte ens halv 8 och jag är PIGG o vaken:P legat vaken sedan 6 med haha. bara för ja gått upp 5 nu varje morgon, vant in mig i de nu.. fick också jobb medelande idag 10-16 tackade ja för sent :( annars hade de blivit några timmars jobb idag med, de hade ju inte suttit helt fel. men får väl vänta tills söndag nu :(:) Idag är det fredag, ja ska in till stan med min faster och kusin, sen ska jag till Jenny ikväll vi ska kolla på idol :) sen ska ja hem senare  o då kommer Ljunggren och sover hos mig hihi..                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Annars i veckan har de inte hänt så mycket mer än jobb, varit hos mormor med my o hjälp henne lite o så.                                                   Längtar tills imorgon, då ska ja o min snälla kusin gå på bio :) Breaking Dawn ska vi se :) men ska även se den nästa helg, fast då blir de först en god middag på stan o fina vänner innan bian! :) ska bli mysigt!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Nuu får jag väl kolla ett avsnitt av LOST eller 2.. :)













Av Lina Kryhl - 14 november 2011 18:13

Just nu storm trivs ja, jobbet flödar And i like it :)

men vet inte hur länge de är så här bra, så måste hitta fler timmar...

Men ska ju ändåå dra till Noooorje, vill dit nu! :D så ja kan komma hem med massa pengar!

haha..


Haft en OK helg, förutan fredagen haha. shit alltså!

Men de är OK nu!

Annars är allt fingemaang!


Fått en ny kusin, Theo, som ja va o kelade med igår efter jobbet. söt liten kille!:)

jobbat idag med, efter jobbet bjöd söta Erika på bakad potatis, Johanna var såklart också med :)

nu är jag hemma o ska återhämta mig för morgondagens jobb, även jobb på onsdag sen är jag ledig!=)


NU är de allvar, nykter 2 helger allafall..

blir bio näst nästa helg också! 

LÄNGTAR! checka in Nya Twilight, wooooho :)


Annars i veckan händer inte så mycket, är helt slut om dagarna nu!:P

Helgen blir de nog idol  mys med jenny sen efter de va med Jennie ;P

Lördagen är inte bestämmt blir de inte jobb kanske man drar till vinslöv, får se för på Söndag 

blir de äventyrsbad med familijaa :)


Av Lina Kryhl - 7 november 2011 19:03

Trött,trött,trött ännu mera trött :P

varit en hård dag idag, jobbat till 16:00, uppe klockan 05:10 med inte många timmars sömn som vanligt :(

men de gick ändå :)

Blir en lika lång jobbedag imorgon minsann..

Ledig onsdag o då tar Jenny o jag barnen till stan på fika o lek :) ska bli mysigt!


aja, till helgen, den har varit nice, med en massa äventyr på lördagen kan man säga :)

Jennie o jag var på sexparty ( jag beställde ) men säger inte vad ;) höhö

sen stack vi till emelie där stoffe med va, även memme kom så vi drack o drog på en fest i bromölla,va

en del folk, dock bara 4 som ja kände..:P

Jennie o ja stack därifrån tidigare än dom andra, vidare mot sbg, vilket var tråkigt så stack till stan;P

där träffa vi FILLE :) vilket vat kul.

Sen träffa vi o traggade med pontus :) såg även K!:P

gud som vi skämde ut oss den kvällen men skoj hade vi ändå! :)

Träffade memme,emelie,freddi o stoffe senare igen, men dom 2 mupparna gick in på grand så sen åkte vi

hem, va ändå en massa trött så..

med andra ord, en trevlig Lördag! :)


En sak ja stör mig på,löjligt..

''Hon sa att vi ska ignorera varann de tycker ja är löjligt''

HAHA säger ja då?

Vem är de som sticker iväg & inte är hemma...

hmm, är de jag? nää precis, då är de inte jag som är LÖJLIG!


Kanske mår bättre av att vara ifrån varandra ettag, eller som vi sagt, va vet ja, just nu i dont care.

trött på all snack.



Woho slutet av månaden så har föresten jennie o ja sagt att vi ska beställa biljetter till Breaking dawn

o de den den siste eller början på december:)

Ovido - Quiz & Flashcards